سفیر ایران در لبنان گفت: بازگشت سریع‌تر آوارگان سوری به وطنشان، باعث تقویت ثبات منطقه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امامی دیروز با خبر مبادله زندانیان بیش از یک میلیون تومان ریزش کرده بود، امروز اما با افزایش قیمت مواجه شد.
کاپیتان اسبق تراکتور اکنون با ثبت نام در دانشگاه مدعی است که شرایط بازگشت دوباره‌اش به تبریز فراهم شده اما اکنون با یک مانع بزرگ مواجه شده است: فسخ قرارداد یکطرفه!
امانی طهرانی اظهار داشت: بررسی و تأیید شایستگی‌های عمومی و تخصصی داوطلبان به عهده وزارت آموزش و پرورش است همچنین جلب مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط ضروری است.
پوربابایی با تاکید بر اینکه گشت ارشاد در قوانین جایگاهی ندارد و برخورد نیروی انتظامی یک راهبرد مبتنی بر مقابله و معارضه است، اظهار کرد: «همگان می‌دانند که یک برخورد بسیار مهمی که توسط یک سازمان برای دستگیری مهسا امینی انجام شد منتهی به فوت او شد، بنابراین اصرار دوباره بر این موضوع واکنش‌های زیادی را در جامعه، محافل خصوصی، رسانه‌ها و فضای مجازی ایجاد می‌کند. این برخورد‌ها مردم را نسبت به موضوع حجاب به شدت بدبین خواهد کرد.
قیمت سکه امامی برای امروز ۱۳ تیر اعلام که بر اساس آن با کاهش نسبت به دیروز وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد و در آخرین معاملات ۲۸ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان قیمت خورد.
امانی عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
کشورها قصد دارند ارتباط‌های خود را با دولت سوریه تقویت کنند تا یک راه‌حل سیاسی را مبتنی بر ابتکار اردن برای حل بحران سوریه پیش ببرند. وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد که پیش از دیدار وزیران در امان، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با ایمن صفدی همتای اردنی خود به‌طور دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
امانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در ۱۸ ماه گذشته نیز تذکرات و اعتراضاتی که ما در صحن شورا مطرح کردیم، هیچ‌گاه سیاسی نبوده و همه نقدها، کارشناسی و مدیریتی بوده است. درباره موضوع شرکت کنترل ترافیک نیز ما معتقدیم که این شرکت سابقه ۳۰ سال فعالیت دارد و در این بازه طولانی یکی از شرکت‌های موفق شهرداری تهران بوده است و نباید بدون انجام کار کارشناسی و مطالعه‌شده، پایه‌های این شرکت را متزلزل کنیم.
امانی درمورد تعیین قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس عنوان کرد: بحث تعیین کرایه اتوبوس و تاکسی به جلسه فردای شورای شهر تهران موکول شد.
امانی در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه العالم افزود: «پشت پرده این که لبنان کمک‌های ایران را دریافت نکرد، فشار‌های آمریکا بر این کشور بوده است.»
مهدی امینی که به تازگی از اسپانیا به لیگ ایران بازگشته امیدوار است شرایط خوبی را پیش روی خود ببیند.
مهدی امینی که به تازگی از اسپانیا به لیگ ایران بازگشته امیدوار است شرایط خوبی را پیش روی خود ببیند.
سرویس حساب امانی می تواند مسائل و چالش های زیادی را در حوزه کسب و کار دیجیتال را حل و فصل کند. اولین موضوع این است که مسئله عدم اعتماد برای خریدار و صاحب کسب و کار رفع می شود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان است.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک تا دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک تا دو هفته حل و فصل می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک الی دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک الی دو هفته حل و فصل می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک الی دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک الی دو هفته حل و فصل می شود.
از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود تصور دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه از مدرسه را به عنوان مکان امنی برای تحصیل و پرورش استعداد‌ها و خانه دوم مخدوش نکند و از سرمایه اجتماعی اعتماد به نظام آموزشی که در صورت تنزل به سادگی قابل بازگشت نیست، با همه توان حفاظت کند.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که راه حل بحران سیاسی کنونی عراق، بازگشت به میز گفتگو و مذاکره و کنار گذاشتن اختلافات با صداقت و امانت کامل است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ۳.۵ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده بانک مرکزی افغانستان را به صندوقی امانی در سوئیس منتقل می‌کند.
این نخستین بار نیست که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰، شایعاتی در مورد انتصاب علی لاریجانی به سمت‌های مختلف مطرح می‌شود. پیش از این هم خبرهایی مبنی بر ریاست او بر هیات امنای دانشگاه آزاد و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح بود که این خبرها هم پس از مدتی تکذیب شد.
مجتبی امانی رئیس پیشین دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره به عنوان سفیر جدید ایران در لبنان منصوب شد. او‌ جایگزین سید محمدجلال فیروزنیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ